Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
DOKTORANT SGH
Akademia 16 + : wspólpracujemy z
Akademia 16 +
Doktorant
 

 Współpracujemy z

 

Do tej pory przeprowadziliśmy ponad 70h zajęć w następujących szkołach:praca w grupach.jpg

Rok szkolny 2015/2016

1. Liceum Ogólnokształcące im. K. Baczyńskiego w Warszawie:

-  Pogodzić potrzeby ludzi - warsztaty z planowania przestrzeni, dialogu i samorządności

2. Liceum Ogólnokształcące im. H. Kołłątaja w Warszawie:

-  Pogodzić potrzeby ludzi - warsztaty z planowania przestrzeni, dialogu i samorządności

3. Zespół Szkół nr 39 w Warszawie:

- Warsztaty kreatywności

4. Liceum Ogólnokształcące im. Baczyńskiego:

- Warsztaty kreatywności

- Warsztaty negocjacyjne

5. II Stołeczne Liceum Ogólnokształcące:

- Warsztaty kreatywności

6. Chrześcijańskie Gimnazjum Samuel w Warszawie:

- Warsztaty kreatywności

- Warsztaty negocjacyjne

Rok szkolny 2014/2015

1. Zespół Szkół Samorządowych w Zawidzu Kościelnym:

- Warsztaty kreatywności - metoda sześciu kapeluszy

- Własna firma ale jaka? Formy prawne przedsiębiorstw w Polsce

2. Zespół Szkół Nr 7 im. Sz. Bońkowskiego w Warszawie:

- Negocjacje w praktyce

- Własna firma, ale jaka? Formy prawne przedsiębiorstw w Polsce

- Pogodzić potrzeby ludzi - warsztaty z planowania przestrzeni, dialogu i samorządności

- Samorząd terytorialny w Polsce

- Demokracja w społeczeństwie informacyjnym

3. Liceum Ogólnokształcące im. H. Kołłątaja w Warszawie

- Negocjacje w praktyce

- Pogodzić potrzeby ludzi - warsztaty z planowania przestrzeni, dialogu i samorządności

4. Zespół Szkół nr 22 im. E. Konopczyńskiego w Warszawie:

- Warsztaty kreatywności - brainstorming i brainwarming

- Własna firma, ale jaka? Formy prawne przedsiębiorstw w Polsce

5. Technikum Poligraficzne w Warszawie:

- Czy produkty markowe są lepsze

6. Liceum Ogólnokształcące im. J. PIłsudskiego w Warszawie:

- Marketing usług

- Czy produkty markowe są lepsze

7. LXIII Liceum Ogólnokształcące im. L. Kossutha w Warszawie:

- Marketing usług

8. Liceum Ogólnokształcące im. W. Andersa w Warszawie:

- Czy produkty markowe są lepsze

9. Liceum Ogólnokształcące im. Królowej Jadwigi w Warszawie:

- Własna firma, ale jaka? Formy prawne przedsiębiorstw w Polsce

- Sektor kultury oraz kreatywny jako wyzwanie dla przedsiębiorców i menedżerów.

10. III Liceum Ogólnokształcące w Lublinie:

- Złoto - odwiedzna wartość. Znaczenia złota w gospodarce

- Iran - pozycja geopolityczna na Bliskim Wschodzie

- Kryzysy gospodarcze 1929 i 2008 roku jako załamanie paradygmatu ekonomicznego i politycznego w wymiarze państwowym i globalnym

- Od wielkiego głodu do globalnej potęgi gospodarczej - przypadek Chin